שיטת הקערה ושיטת Squish to Condish – השוני והדמיון בין השיטות הפופולריות

שמירה על תלתלים בריאים, מוגדרים ועשירי לחות עלולה להוות אתגר לא קטן, במיוחד עבור בעלות שיער מתולתל או גלי. בימים בהם הלחות באוויר גבוהה, שיער גלי ינטה לפריז ונפח ושיער מתולתל יהיה מכווץ מהרגיל. ובימים יבשים יותר כאשר אין לחות באוויר, שיער מתולתל יקבל מראה פחות מוגדר ורצוי. לכן, בימים בהם השיער מרגיש יבש, בעלות שיער על גווניו- גלי, מתולתל וגם מקורזל ירגישו שהן חייבות להחדיר אליו יותר לחות באופן מכוון וישיר.

על מנת לעשות זאת צצו להן שתי שיטות פופולריות להחדרת לחות לשיער: שיטת ה-Squish to Condish (סקוויש טו קונדיש) והשיטה שנבנתה עליה- שיטת הקערה.

טכניקות אלו נמצאו יעילות בקרב מתולתלות בארץ ובעולם שהעידו כי השימוש בהן שיפר רבות את מראה התלתלים שלהן. אז בואו נצלול פנימה לתוך התלתל, נבין את השיטות ועל הדרך גם נחדיר לחות!

מתולתלת עם מגבת מיקרופייבר על הראש מחזיקה את מסכת המלפפונים

שיטת סקוויש טו קונדיש

שיטה זו הידועה גם בראשי התיבות STC היא טכניקה שפותחה על ידי מעצבת השיער והמומחית לתלתלים מליסה סטייטס. מטרת השיטה היא להחדיר לחות מקסימלית לשיער, לשפר את נראות תלתלים, להפחית פריז בשיער ולקדם את טיפוח השיער הטבעי.

שלבי פעולה:

טרם ההליך מומלץ לנקות את השיער ולשפשף את הקרקפת בעדינות בעזרת שמפו ללא סולפטים.

  1. מרחי בנדיבות מסכת מלפפונים עשירה בלחות לכל אורכי השיער הרטוב, מומלץ להיעזר באצבעות הידיים ובעדינות רבה להתיר בעזרתן קשרים בשיער ולפזר את המסכה באופן שווה.
    התמקמי במקלחת לצד ברז מים – התכופפי קדימה והפכי את הראש.
  2. צרי קערות מים באמצעות כפות הידיים וכווצי את התלתלים מעלה. יש לחזור על התנועה הזו מספר פעמים כדי לעודד החדרה מירבית של לחות. אם את שומעת צליל שדומה ל"סקוויש", זה אומר שהצלחת להחדיר את הלחות בהצלחה לשיער. במקביל, תני לזרם המים להוריד בעדינות את המסכה מהשיער.
  3. ייבשי את השיער קלות בעזרת מגבת מיקרופייבר עדינה המסייעת במניעת פריז ותורמת למראה תלתלים מוגדרים.
  4. על שיער לח עצבי את השיער בעזרת קרם מגדיר לתלתלים ופסלי את צורתם בעזרת ג'ל Curl My World.

ומה יותר טוב ממראה עיניים? הנה גם סרטון של השיטה שלב אחרי שלב:

שיטת הקערה

אז מה צריך לעשות?

טרם השימוש בקערה מומלץ לחפוף את השיער עם שמפו. לאחר החפיפה יש לקחת את הקערה ולמלא אותה במים.

  1. מרחי בנדיבות את המסכה Curly SPA לכל אורכי השיער.
  2. יש להפוך את השיער לתוך קערה מלאה במים ולהכניס את כל השיער לתוכה. לאחר שחדרו מים, השיער והכניסי שוב לקערת המים. חזרי על הפעולה כמה וכמה פעמים על מנת להחדיר את החומר יחד עם המים כמה שיותר.
  3. השיטה תורמת למחזור מים! שטפי את השיער בעזרת המים בקערה ובסיום ההליך ייבשי את השיער בעזרת מגבת מיקרופייבר עדינה.
  4. עצבי את השיער בעזרת קרם מגדיר לתלתלים ופסלי את צורתם בעזרת ג'ל לאחיזה ממוצעת או ג'ל חזק.

בשורה תחתונה

שתי השיטות יכולות לתרום מאוד לשגרת טיפוח שיער מגלי ועד מקורזל ולהעניק מראה של תלתלים עם לחות ומוגדרים ומופחת פריז. כך שלא משנה במה תבחרו להשתמש, התוצאה תהיה מוגדרת ביותר 🙂