שיטת CG

בוודאי נתקלתן בלא מעט יוצרות תוכן מגלות לקהל העוקבות שלהן על הקסם שמאחורי שיטת CG והנפלאות שהשיטה הזו מחוללת לשיער מתולתל. משיער הרוס לשיער מלא חיים וברק.

למה שיטת CG נמצאת בכל מקום פתאום?

CG - זאת הסיבה שאתן נתקלות בזה בכל מקום

חשיפה לתוכן אודות שיטת CG הביאה עימה את הצורך בחקירת רכיבים על גבי כל מוצר כדי לראות אם הוא עומד ב CGM. יוצרות תוכן כיום מנסות לפשט עד כמה שאפשר את עיקרי השיטה בכך שהן סוקרות את המוצרים השונים על ידי בחינת הרכיבים שלהם. זוהי למעשה השיטה הכי מדוברת בקהילת המתולתלות כיום בארץ ובעולם והיא אולי נראית לך שיטה חדשה, אך היא כבר מיושמת על מיליוני מתולתלות ברחבי העולם כבר למעלה מעשור.

השיטה גורסת כי הרכיב המרכזי "סולפט" בשמפו, הרכיב שלמעשה תפקידו להקציף את החומר על הקרקפת, הוא בעצם זה שגורם לשיער שלנו לאבד מחיוניתו.

שמפו בעל רכיבי סולפטים אמנם מנקה מעולה בעת החפיפה את הקרקפת ואת כל החומרים שנמרחו עליו, אבל על הדרך הוא גם מנקה שכבות שומן טבעיות שכן חיוניות וזה כבר ממש לא טוב לשיער שלנו, בטח שלא לשיער מתולתל.

צריך לזכור, לחלקות שיער השומן הטבעי נראה יותר מהר על השערה לעומת שיער מתולתל שלוקח זמן עד שנראה שומן טבעי בגלל הצורה שלו כלומר- ככל שסוג השיער יותר מתפתל, כך גם לשומן קשה להגיע לאורכי השיערה ולכן השיער יראה יבש יותר.

מוצרים שמצהירים על עצמם כתומכים בשיטת CG ופועלים במסגרת השיטה יעדיפו לפתח שמפו שאינו מכיל סולפטים כדי לא לפגוע בשכבות השומן החשובות הללו. מה שיתקבל למעשה הוא שמפו עדין שמנקה את החומרים שהצטברו אך לא את שכבת השומן החיונית לקרקפת.

מה זה אומר לגבי כל שאר המוצרים?

מוצרים רבים מכילים סיליקונים, במיוחד המרככים ביניהם וזה כולל גם מרכך, מסכות, קרמים וסרומים לשיער.

סיליקונים הם חומרים שמצטברים על השערה ואוטמים אותה, תחילה הם גורמים לשיער להיראות מבריק, אך לאורך זמן הם גורמים לשיערה להתייבש בתוך השכבה האוטמת.

בנוסף, לשמפו עדין ללא סולפטים קשה מאוד להוריד שכבות של סיליקונים ולכן לא מומלץ לשלב שמפו עדין ביחד עם מוצרים המכילים סיליקון.

מוצרים ללא סיליקון מיטיבים עם השיער המתולתל לטווח הארוך ומשפרים את הנראות שלו כך שלא תרגישי שאת צריכה מידי כמה זמן להחליף את המוצרים.

אז איך אני אדע לזהות ברכיבים מה מתאים לשיטה ומה לא?

בודקות אם הרכיבים מתאימים לשיטה

באתר מתולתלות תוכלי למצוא את הרשימות הכי מעודכנות שיש אבל מה שחשוב להכיר זה שסולפטים בדרך כלל רשומים כסיומת: Sulfate וסיליקונים עם סיומות: xane, conol וכמובן Cone. אמנם פירטנו כאן בהרחבה על משמעות סולפטים וסיליקונים אך דעו שגם אלכוהולים מסויימים כמו Alcohol denat אינם מתאימים לשיטה מאחר והם מייבשים, ואילו Benzyl alcohol כן מתאים לשיטה למשל.

איך עוברים לשיטת Curly girl?

לחפיפה הראשונה ולמעבר לשיטה, אנחנו דווקא נמליץ כן להשתמש בשמפו המכיל סולפטים (ולא סיליקונים) ולהיפרד ממנו יפה לשלום לאחר מכן. לאחר החפיפה, יש למרוח את החומרים (לאחר שבדקת שהם CG כמובן) שאת אוהבת על השיער ובחפיפה הבאה להשתמש אך ורק בשמפו עדין לתלתלים. יש לקחת בחשבון שתלתלים חיוניים, לחותיים, קופצניים שמסתדרים בקלות את תראי רק אחרי תקופה של מעבר לשיטה, צריך זמן, צריך בעיקר סבלנות אבל אנחנו מבטיחות שזה ישתלם לך!

הלקוחות הוותיקות שלנו כאן כבר יודעות שכל מוצרי My Curly Way מאז ומתמיד – מתאימים לשיטת CG.

חשוב לנו גם להגיד, שישנם רכיבים, שגם אם הם מתאימים לשיטה, אין זה אומר שהם בריאים לגוף והמותג My Curly Way עוקב תמיד אחר התפתחויות, מחקרים וכל הנעשה בתחום על מנת לספק את המוצרים האיכותיים והבריאים ביותר עבורכן.

מעבר לשיטת CG משתלמת לטווח הארוך