שאלות נפוצות

שגרת טיפוח נכונה כוללת גם מוצרים וגם טכניקות. ההמלצות שלנו לפי סוג התלתלים שלך נמצאות כאן.

המוצרים מכילים רכיבים מן הטבע, ללא סולפטים, סיליקון, פראבנים, שמן מינרלי או אלכוהולים מייבשים. לקריאה מורחבת לחצו כאן.

ברור שלא! בנוסף לכך, הרכיבים במוצרים עצמם הם טבעוניים.

קרם Curl On מעניק לחות ורכות לתלתלים ומגדיר אותם.
ג'ל Curl My World מפסל ושומר על צורת התלתלים לאורך זמן.

האם צריך את שניהם? זה תלוי במטרות שלך. כדי להשיג את מה ששני המוצרים מספקים, לפי הצורך, יש להשתמש בשניהם, אך אין זה חובה.

המשאבה שלך בסדר גמור 🙂 זו משאבת ביטחון שנועדה למנוע נזילות בעת משלוח. כדי לפתוח אותה צריך להבריג עד הסוף ואז לסובב ימינה ושמאלה. הנה סרטון הדרכה קצר

שיער מתולתל לרוב צמא ללחות. את הצמא הזה, מסיכת המלפפונים Curly SPA מספקת באמצעות ריכוז גבוה של תמצית מלפפונים במוצר (תבדקו אותנו, רכיב שני אחרי מים), המעניקים לחות מיטבית לשיער.

אופן השימוש: יש להשתמש על שיער רטוב, למרוח על אורכי השיער ללא השורשים, להשאיר בין 5-10 דקות ולשטוף היטב. ניתן להשתמש במקום מרכך ואפילו להיעזר במסיכה לשיטת squish to condish על מנת לקבל הגדרה מושלמת יותר של תלתלים.

אופן השימוש: יש להשתמש על שיער רטוב, למרוח על אורכי השיער. לפעולה האפקטיבית ביותר יש להשאיר לפחות כרבע שעה, לעטוף עם כובע רחצה ולשטוף היטב.

אם לשיער שלך חסר פרוטאין, בין אם הוא פגום או בין אם הוא יצא מאיזון- מומלץ בשבועות הראשונים פעם בשבוע ולאט לאט כשהשיער מרגיש טוב יותר, להפחית את התדירות.

כשהשיער שלך לא פגום, מומלץ בין פעם בשבועיים לפעם בחודש על מנת לשמור על איזון.

חוסר איזון בין רמות הלחות לרמות הפרוטאין בשיער עלולים לגרום לשיער יבש. לשמירה על איזון בשיער מומלץ לאזן את רמות הלחות ורמות הפרוטאין בשיער ולהצטייד בשתי המסיכות.

אם השיער שלך מרגיש רך, עדין ו"פלאפי" מידי זה מצב של עומס לחות בשיער ושימוש במסיכת פרוטאין יעזור לתלתלים שלך להרגיש חזקים, בוהקים ויציבים יותר. 

אם השיער שלך מרגיש קשה מאוד וכל שערה נשברת ממש בקלות, זה הזמן שבו צריך להפחית בהחדרת פרוטאין ולהשתמש במסיכת הלחות שלנו CurlySpa.

הדבר שהיה לנו הכי חשוב בפיתוח השמפו הוא לייצר אחד שלא מייבש את השיער, תוך הקפדה על ללא תוספת של רכיבים שאינם נחוצים, מאחר וזה מוצר שמניחים על הקרקפת. 

בגלל הצמצום ברכיבי ריכוך וללא סיליקונים המצויים לרוב בשמפו תעשיתי רגיל, יתכן ותרגישו שהשיער איננו "רך", אך התחושה הזו תעבור לאחר שתראו את השיער המהמם כשהוא מתייבש 🙂

הוראות היצרן הן: כביסה ב 40 מעלות, ללא מרכך, אפשר במכונת כביסה, אך לא במייבש. עדיף פעם ראשונה לכבס בנפרד.

אנחנו ממוקמים בישראל ושולחים לישראל, עלויות משלוח תוכלו למצוא כאן.

השתמשו בשורת החיפוש במפה בכדי לאתר את הכתובת. לאחר מכן לחצו על זום אאוט ותראו איזה נקודות חלוקה קרובות לכתובת. לחצו על אחת מהנקודות ובחרו אותה ע"י לחיצה על המקש select.

אם הזמנת כאשר יש מלאי באתר, המשלוח צפוי להגיע תוך 6 עסקים לנקודת חלוקה ובין 2-6 ימי עסקים למשלוח עד הבית.

ימי עסקים אלו ימים מלאים מראשון ועד חמישי (לא כולל ערב, חג, ערבי חג, ומועדים מיוחדים).

לעיתים עלולים לחול עיכובים בחברות המשלוחים עקב תפוסת הזמנות גבוהה.

אם ניסית להכניס מוצרים לסל- אבל הם לא נכנסים או אם רשומה הודעה באתר שאין מוצרים במלאי, סימן שהמלאי שלנו אזל. תוכלו לקבל מייל מאיתנו כשהמלאי ישוב אם תרשמו לרשימת תפוצה.

אם אין אפשרות להמתין למשלוח עד הבית (שבדר"כ קורה תוך יום-2 ימי עסקים), יש לנו גם נקודות הפצה פיזיות- בלינק הזה

הג'ל גלייז Curlstrong חזק יותר. במה את צריכה להשתמש כבר תלוי בך- האם את אוהבת שהתלתלים מוגדרים יותר או שאת מעדיפה מראה טבעי יותר.